Plugga,plugga, sakna, plugga, träna, sakna, plugga!

Ja, så ser nog min dag/vecka ut.
Pluggar till engelskan och tyskaprovet imorgon, och ska träna ikv.
Sen saknar jag ju Johanna, som just nu ligger ute i solen i Gran Canaria! :(
Jag har lovat henne att skriva ngt snällt om henne varje dag, det kmr jag inte klara eftersom (som rubriken lyder)
inte kmr hinna blogga varje dag, men har man lovat så har man, man kan ju alltid försöka.

JOHANNA

Min bästa vän, som om vi alltid hört ihop, som Stig och Sture, som solen och månen, som galaxen och planeterna, som Edward och Bella, som blogginlägget och dess rubrik!
Vi hör ihop lixom, elr hur?;)
Jag vet att vi finns där för varandra, vi har alltid kul och kan vara ärliga emot varandra<3
Du och jag, föralltid! ;)




Hahah, jag eeeelskardeeeeeeeeeej!



Hejdå allihop;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0