Glad Påsk! :D

HEJ!

Detta blir dagens första uppdatering ju :/
Men jag har haft så sjukt mycket att göra idag! :)

Jag började med att leta efter PÅSKÄGG!
Det tog hela 2 timmar typ ;o
Men det var värt det, jag fick en trisslott (nit -.-), en japp och ett påskägg fullt med godis förståss :D

Sen stoppa vi upp studsmattan och sen for jag mamma och syster in till stan!

Mest för att kolla jacka, skor och det där med min mobil :)
Mobilen skulle kunna lagas för ca 1-2 tusen kr!
Så om jag nu får låna lite pengar av mamma och pappa kommer jag nog köpa en helt ny! :D

Köpte även 2 par byxor på JC, super pris och fick mina favoriter! (typ precis ett sånt par som gick sönder)
Sen köpte vi glass också, jag tog en twister.

Sen efter det stoppade vi upp nätet till studsmattan och grannarna kom till oss för att grilla :)

Just nu ser jag "Juno" på tv och bloggar! :)

Hade velat ta så mycket fina bilder idag för vädret var på topp!
Men mobiljäveln är ju sönder :/

Men jag tar någon bild jag har på datorn från i sommras ist:


för ganska snart 1 år sedan :)

GLAD PÅSK & HOPPAS DET NI ORKAR LÄSA DETTA SKITTRÅKIGA INLÄGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0