Hur många lingon finns det i världen? :)

Jag glömde nog berätta hur filmen var igår, var så sjukt irriterad för detdär med min mobil, men iaf så var filmen ganska rolig!
Men trodde faktiskt att den skulle vara mycket bättre!
Men den var ändå värd att se :D
Vi tog en blockbuster meny: 2 stora drickor, 1 stor hotsnacks & 1 stor popcorn.
Vi proppade i oss men vi orkade inte ens hela och vi var 3 som dela x)
Hahah, iaf sjukt gott!



***

Idag har jag varit hos morfar och Anita, Anitas son Micke och hans fru Sussi har asmånga hundar och idag hade dem med världens sötaste som hette Bullen!
Ville ta med honom hem ju! :/

Sen for vi till farmor och där har vi ätit asmke mat, skrattat och haft roligt.
Vi spelade Scipbo också, det är ett jätteroligt kortspel :)

Imorgon blir det leta påskägg och kanske blir det fara in tills stan ochh kolla det där med mobilen! :)
Vad ska ni göra imorgon?

GLÖM INTE ATT JAG HAR BLOGGSVAR, DÄR SVARAR JAG LÄTT PÅ ERA FRÅGOR :)


Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

- jag har presis ätit middag. :)

<3

2011-04-26 @ 19:21:30
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0