BARCELONA, LA PEDRERA & SAGRADA FAMILÍA

Hejsan! :)

Nu kommer lite fler bilder från Spanien. Johanna tyckte jag skulle ladda upp bilderna på 500 iställetför 300, testade det men dem blev jättejätte stora då, så nu laddar jag i alla fall upp dem på 400! :)

Dessa bilder som jag visar idag är bilderana som jag tog när vi var i Barcelona, Sagrada Familía och vid La Pedrera. (Mådde illa och höll faktiskt på att spy när vi var utanför Sagrada Familía, orkade inte ta så mycket kort men hoppas att ni förstår)


hamnen i Barcelona, mycket båtar eller vad? :)


hoppade studsmatta i Barca, haha!


tågstationen i Barcelona


Mamammamamammma!


Det som är brunt är klart det som är vitt ska/håller på att byggas!
Detta är alltså Sagrada Familía för er som inte visste det :)



titta taket? :o




La Pedrera


Också La Pedrera


nån lyktstolpe som jag tog kort på?

I nästa inlägg med Spanienbilder lägger jag nog ut nåt sorts "övrigt" inlägg, har ju fortfarande bilder att visa men så får det nog bli :) 

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0