DUMLEKAKA!

Hej! :)

Förlåt att jag inte bloggat tidigare men jag har inte orkat, städade lite till nyss och nu tänkte jag gå upp och kanske hjälpa mamma att baka dumlekakor! :)

På fredag kommer det några från Umeå som ska bo här, det är dansläger och dem måste komma en dag tidigare. Så vi i klubben ställer upp :D & det är därför jag har städat och sånt! Själv ska jag inte vara med på lägret men på lördag kväll är det tävling och då ska jag dit och titta!
Eftersom Anna (min moster) också kommer och ska bo här från tordag så kommer jag sova hos Johanna ist, det känns lite bättre eftersom jag inte har så lust att vara hemma om dem sover här och så :)


arkivbild eftersom det inte går att ladda upp nya -.-

Mamma ska förhöra mig på  tyskan också ju!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hejsan! Var gärna med i en tävling på min blogg där man kan vinna ett halsband!

ha en bra fortsatt kväll kram!

2011-08-31 @ 23:10:11
URL: http://sweeetz.blogg.se/
Postat av: Lisa Radojewska

Jag ber värkligen om ursäkt för att ja inte svarat på din kommentar, men min dator har gått sönder så jag fick vänta i en vecka innan ja köpte en ny. Men nu är jag tillbaka på bloggen igen! ;)

Hur är det med dig? :) <3

2011-09-01 @ 14:47:22
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0