GÖMDA

Hej! :)

Vaknade faktiskt tidigt idag, vaknade också med ont i halsen och täppt näsa! :( Jag gick upp och började läsa boken "Gömda" som Liza Marklund har skrivit, har inte kommit så långt (typ s. 70) men den är redan asbra! :D Så hela min morgon & förmiddag har gått åt till att läsa! 

Ikväll så ska vi fira Farmor som fyller 70! Hon fyller egentligen den 5/9 men då är hon på resa i Palma! :) Ska bli riktigt roligt att fira min älskade farmor ♥

Sen ska jag visa lite mer bilder från Spanien tror jag, men först ska jag se klart ett program och sen ska jag läsa lite till :)



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: moaa

Nu har svaren på frågestunden kommit upp, kika in och kolla :D

2011-08-27 @ 16:15:40
URL: http://mthorneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0