Happy Pills ♥

Hej! :D

Nu är jag äntligen hemma! Jag har haft det underbart och vi har bott i världens mysigaste by, köpt godis från Happy Pills & ätit mängder av patatas bravas! :)

Kom hem idag vid två och efter att vi handlat så for vi till farmor och åt middag! Ska sortera bilder också, vilket kommer att ta ett tag men bilder ska ni få, det lovar jag! :D

Har kollat runt på datorn och uppdaterat mig lite, så det är därför jag uppdaterar bloggen först nu!

Sen har jag bestämmt mig för att försöka få Happy Pills hit till Sverige, vete&%" hur det ska gå till men ändå! Happy Pills är en liten godisaffär, själva affären ser ut ungefär som ett litet labb och man plockar godiset i små burkar som man sedan klistrar fast små lappar med roliga texter på. Godiset plockar man själv ur små lådor med plasthandskar :) Tror jag gick in på tre eller fyra olika Happy Pills butiker i Barcelona, jag tycker iallafall att idén är skitkul, det är dyrt men så värt det! :D (skum förklaring det där blev, menmen)





Helt klart ett ställe man ska besöka om man åker till Spanien! :P
Ska berätta mer sen om saker som Park Güell, Sagrada Familía och allt!

Nu ska jag fixa mina naglar och fortsätta andas svensk luft!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: sofia

svar: grymt! hur många läsare har du ungefär dagligen? kram

2011-08-14 @ 18:47:00
URL: http://sofiasorensen.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: Jaha okej, förlåt sötnos men gör tyvärr bara länkbyten med de som har minst 150 unika eftersom jag inte tjänar något på det annars. Har själv runt 500 dagligen... men lycka till! puss

2011-08-14 @ 19:52:24
URL: http://sofiasorensen.blogg.se/
Postat av: ' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

tack gulliga du!

2011-08-15 @ 11:32:45
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0