LAST DAY!

Hej! :)

Har haft en helt awesome dag med Johanna, Tova och Amanda! Trots regnet har vi haft det jättebra, vi har varit ute och inne i flera timmar. En bättre avslutning på sommarlovet kan man nog inte ha, eller jo... med lite sol hade det ju kännts ännu lite bättre, men det gör faktiskt ingenting. Tog även lite bilder när vi var ute :)


finaste ♥





Vet att bilderna blev gigantiska, men jag orkar inte ändra storlek, förlåt för att jag inte uppdaterade tidigare men mamma var tvungen att ha datorn och sen dampade nätverksanslutningen också!

Imorgon är det skola men jag ska försöka blogga imorgon på eftermiddan ändå :)
Godnatt och tack tjejer för att ni gjorde min dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0