DYNASTAR

Hejhej!

Har varit i Kåbdalis hela dagen och gick upp vid 20 i sju... däremot testade jag mina nya skidor och pjäxor som funkade jättebra! Fick ju ett par nya skidor som jag skulle få välja och allt gick å typ 6300 kr... hehe :)


Jag älskar dem, dem är jättebra och passar till massa färger, hehehhe!

Sitter och chillar i min lurviga onepiece och pratar med Johanna. Ska sova hos henne imorgon och jag är typ övertaggad!Blir så sjukt avundsjuk på Johannas kamera, måste köpa en systemkamera, nununununuNU!

Vet att jag typ inte bloggat någonting de senaste dagarna men jag har haft fullt upp, så fort jag sätter mig vid datorn kommer Maja in och undrar vad jag gör... :)

Jobbigt inlägg, hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0