IDOLFINAL

Hejhej!

Jag och Johanna gick till gården efter att jag ätit och fixat mig, vi såg Idol hela kvällen tv och poppade massor med popcorn. Amanda Fondell vann, och jag tycker att hon är jättebra, och jag hoppades på att hon skulle vinna. Eller egentligen inte, för det hade gått bättre för henne om hon kommit två, menmen hon såg glad ut iallafall! :D


Vem hejade ni på?

Imorgon ska vi på adventsfika hos Johannas mamma och sen ska vi ha spelkväll igen med alla grannar. Vi ska göra såndär kinesisk julafton eller vad det nu heter. Hoppas jag får många paket!
Haha, kollade just Johannas blogg och märkte att våra ilägg vart ganska lika, menmen :)
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0