POMMES ♥

Hejhej!

Hade tänkt blogga i morse men Lova vägrade ge mig datorn hon blev typ assur...
Hade iallafall konfa idag efter det gick jag, Louise, Johanna, Alice och Celina till Pizza Corner. Jag och alice köpte ingen mat men vi fick smaka massor. Fick typ halva Celinas pommestallrik för att hon inte orka nå mer, så nu äör jag också jättemätt. Tack, hehe :)

Nu ska jag se Julkalendern som jag missa imorse och ikväll ska jag kanske träna lindy, kulkul! :D
Dagens outfit kan ni få också:


tröja - mammas, byxor - JC



Som ni kanske ser installerade jag webbkameran igår, den är iallafall mycket bättre än datorns!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Sv; okej, så hade vi på vår förra skola. Nu har vi metallslöjd och efter julen har vi syslöjd. Sen nästa år får man välja mellan träslöjd, syslöjd och metallslöjd! =D haft en bra dag?

2011-12-11 @ 16:09:00
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0