TANDLÖS

Godmorgon!

Har faktiskt varit hemma hela dagen, trots att jag började 8.15.
Som ni kanske vet slog jag ju ut en "trekant" av båda mina framtänder för något år sen när jag var på Piteå Havsbad. Igår så lossnade ena biten och jag fick typ panik, grät som en galning och vart jätterädd. Vägrade gå till skolan idag eftersom jag är så ful! Alla kommer typ skratta åt mig.

Nu har min rädsla gått över lite och nu garvar jag åt mig själv för att jag är så ful! Haha, klockan 11 har jag en så kallad akuttid hos tandläkaren, vilket kan ta ett tag... Farmor ska följa med mig eftersom jag hatar tandläkare!
Är jättehungrig eftersom jag bara ätit två bananer till frukost. Så jag ska försöka göra något som går att äta.



Haha, jag tänker inte visa er hur det ser ut! :)
Men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0