Hest party!

Hejhej! :D

Var ute med Johanna, Alice & Louise B innan, vi gungade på furu och åt popcorn och drack sprite. Alice "råka" hälla sprite på mig så har sprite i håret nu, orkar inte duscha men ska typ bada med familjen imorgon så efter det måste jag ändå duscha :)

Johanna ser Slumdog Millionaire, den är bra men har inte lust att se den nu och den är så jävla lång så jag döör! Så jag kollar runt lite på datan medans :)

Innan vi stack ut fixa Johanna och jag lite nya typsnitt till gimp och Johanna gjorde en liten text som hon ville att jag skulle lägga ut :D


hihi, ganska söt ändå! :)

Nu ska jag lägg amig och titta lite på film och sen kommer jag somna, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Sv; Okej, tänkte fara till stan idag och köpa lite, har såån lust :))

För har bara glitterblå och glitterrosa" just nu, så vill ha fleraa :D Tack för svaret ;)

2011-07-09 @ 09:35:31
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0