Paris - del 1

Hejsan!

Som jag sa kommer jag nog dela upp alla bilder i dagar/delar, det blir lättast så och så ska jag försöka skriva lite också vad vi gjorde :)

Då börjar vi:

Dag 1:

• Vi började med att flyga mot sthlm kl 13.10 alla samlades på flygplatsen kl 12!

• På Arlanda slängde vi i oss lite mat innan vi skulle åka vidare till - Frankrike !

• Väl i Frankrike var det dags att hitta allas väskor och sen hitta " Sortie" elr ja "exit" och ta sig till vandrarhemmet vi skulle bo på :)

• Vi åt trerättersmiddag på "Restaurant Jules" och det var jättegott! :D

• Vi såg Notre Dame i solnedgången och det var otroligt fint!



köpte ramlösa vattenmelon - mums!








glada tjejer i france!







varmrätten hann jag inte ta kort på, jag var för hungrig... :/
Det var iaf kyckling och potatis, jätte gott! :)


yummiimimi!

Lite bilder från dag 1, ni ska få mer, jag lovar! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0