Paris - del 3

Hejsan!

Nu är det äntligen dags för del 3, den dagen jag tyckte vi gjorde det häftigaste! :)

• Vi gick upp ganska tidigt för att ta metron till "Svenska kyrkan i Paris"

• Väl i kyrkan sjöng vi typ 4 sånger och sen gick vi mot "shoppinggatan" :)

• Innan vi skulle äta lunch på Mc Donald´s såg vi även Triumfbågen!

• Där fanns det nästan bara skitaffärer, jag gjorde illa ryggen & jag köpte min "I ♥ Paris" tröja!

• Sen tog vi metron igen och for till EifFeltornet!
För er som undrar kostade det 11 € för mig att åka högst upp, dvs. typ 100 :-

• På kvällen åt vi på någon konstig restaurang med en asrolig gubbe! :)


















Haha, det smakade inte så gott, men restaurangen
fick + poäng pga. den roliga gubben! :)



haha, hann äta upp nästan hela innan jag tog kort,
blixten gör att den ser äcklig ut också... :/


Sen får ni del 4, som även är den sista delen :)


Kommentarer
Postat av: EMMAS

fina bilder :D

2011-06-16 @ 18:13:14
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: - nanna :)

åh va fina bilder, jag vill också till paris :D

2011-06-27 @ 23:07:08
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0