alvar!

hejhallå!

johanna sov ju hos mig och vi for på gården, asså jag har typ aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv... -.-
"earth evening" var det där så  vi fick inte göra nå, inte baka, se film, gå till gympahallen, NADA!

menmen, jag och johanna har iaf bara tagit det lungt, jag har duschat och vi har träffat alvar!:


johanna tog bilden & redigera ;)

håller på att fixa mina naglar lite till, köpte ju tre nya nagellack igår på stan, ett rött, grönnglittrigt och ett all-roundlack :) skulle ha köpt nagellackbortagningsmedel också men glömde :/

nu kanske jag och johanna ska gå ut och ta lite vårbilder, hoppas! :)

ps: ingen glommer att jag fyller år på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0