bilder från våran "utflykt" :)

hejhej!

det blev till sist jag, lillasyster, signe och kusin carl som stack ut för att åka madrass men vi hittade en kärra i garaget och drog varandra på den istället (hahha, vet ej om ngn fattade detdär)
jag tog lite bilder för vi hittade en liten kulle, + att vi gick förbi till carl och deras studsmatta var framme så vi hoppade lite :)


kameran imma igen!




himmlen är blå, blå & blå :)


haha, carl grävde ner sig i snön och sa:

carl: här ska jag sitta i några dagar!
signe: ska vi kma med mat och vatten då?
carl: nä, jag kan ju sitta här och äta kråkor det är ju jättekul! :)
signe: du, carl detdär kan misstolkas... ;o
alla: HAHHAHHAHHAH!




hihi, en snögubbe som jag och Lovisa gjorde igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0