TILDE THE BABYSITTER!

Hejhej! :D

Kom just in, 50kr rikare också. Var barnvakt åt grannarnas tjejer, Signe och Lovisa. Vi gick upp till dagiset och lekte, vi gunga och Signe åkte kana och skratta som en galning! Hahah :) Aja, dem hade iallafall jättekul!
Här har ni 2 bilder. En från igår, och en supersuffig från idag!


gungeligung...

'
sexiga Johanna på musiken igår!

For till farmor efter skolan och det var därför jag inte bloggade innan :) 
Har laddat ner Wordfeud för ett tag sen ju, sitter och nördar hela dagarna och har spelat med Johanna, Fredde och med typ 5 andra random idag. Det är ju askul! :D

Nu ska jag fortsätta se Svenska Hollywoodfruar!
Hejdå!


Fråga frågor till mig i min Frågestund, du hitter den → HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0