NAILPOLISH

Hej :)

Sitter och pratar med Johanna, Celine, Alice och Markus på skype, samtidigt lyssnar jag på "Someone like you" med Adele, måste ha hennes skiva, NU NU NU NU NU!!!!! :)

Ska försöka fixa mina naglar också, vill ha massor med nya fina nagellack! Här är höstens nagellack!:


detta är de nyaste, älskar 254! :D

Imorgon blir det middag hos farmor och på lördag blir det bio. Ska se "Jag saknar dig" med Lova. Fick även 17 stycken menybiljetter av pappa, ska ge några till Johanna, Alice, Louise och Fredde :) Dem ska se Smurfarna 3D imorgon, haha :D


Lyssna på denhär låten förresten, den jag lyssnar på nu, Someone like you!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tova

köpte 260 i förrgå :)

2011-09-30 @ 06:14:26
URL: http://sweeetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0