Home

Godmorgon!

Igår vid 11 kom jag hem från konfalägret i Göteborg.
För det första måste jag säga att denna resa är en av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv.
Har lärt mig så mycket om både kristen tro och livet överhuvudtaget. Har på något sätt lärt känna mig själv.
Har även lärt känna massa nya vänner och besättningen på båten var underbar!
Ville verkligen inte hem. Om någon av er får chansen att göra denna resa - Ta den!
 
MIn mobil blev fuktskadad på resan och stänger av och på hela tiden, har lite bilder på dem jag lägger upp nu tar jag från Jesper som också bloggar på sin sjöfartsblogg: HÄÄR
Han kommer lägga upp ännu fler bilder så kolla in där :D
 
två bilder blev fel format, men äh :)
 
Tack alla som har gjort denna resa så bra som den blev, kärlek till er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0