Loading

Hejsan! :)

Sitter och väntar på att Greysavsnittet ska ladda klart... det segar som vanligt. Slutade 12.25 idag istället för 14.00 eftersom våran engelskalärare var sjuk eller nå :)
Har som sagt ett nytt schema nu, vi byter var sjunde vecka och periodläsning funkar faktiskt riktigt bra!

Stekte palt när jag kom hem och nu har jag ingenting att göra. Har läst ikapp allt jag missat i skolan också. Borde kanske plugga tyska och göra lite engelska men orkar inte!


hemsk bild men här ser vi min utväxt... Har pratat med Josefine och nästa gång hon kommer upp ska
hon fixa det!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken dag ska vi fixa ditt hår dåe?

Jag kommer ju nästa vecka på fredag :) <3

2012-02-17 @ 17:02:53
URL: http://ssweetheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0