Marabou

Hejhej! :)

Fick sluta tidigare idag, min slöjdlärare har åkt till Mexico och hade ingen vikarie - toppen! :D
Borde plugga till läxförhöret imorgon, men ska ta och slappa lite först.

Är så less på skolan just nu! Vill bara ha lov. Konstigt dedär, när man är frisk vill man bli sjuk för att slippa skolan och när man är sjuk vill man bli frisk så man kan gå i skolan (eller så är det inte skolan som lockar, bara att bli frisk...). Nu är det andra veckan jag är tillbaka och är redan less så lovet kommer lägligt!

Ska göra massor av roliga saker på sportlovet, ska slinga min utväxt, träffa Amanda och tjejerna, träffa Johanna som säkert kommer sova över när hon blivit frisk, jag skulle vilja hinna träffa Lina och så ska jag ju såklart tjocka med massor av onyttigheter och sova


Kommentarer
Postat av: Sot

Du måste också vara med mig

2012-02-25 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0