Skypar med mina fina

Tjenare!

Sitter och pratar på skype igen, idag är det med Tova och Stockholmsjäveln, Amanda! Ska snart lägga mig i sängen och sova, har haft huvudvärk typ halva dagen... Orkar inte göra någonting då, ligger typ död på govet och mår typ illa.

Imorgon ska jag må mycket bättre, slutar som vanligt 12.20 och sen sticker jag mot staden med min käre vän, Johanna! Vill verkligen hitta nya kläder och vem är bättre på att hjälpa mig med det om inte hon! Dethär blir nog bra! :)

Planerar även en resa till Thailand eller något liknande just nu, vill verkligen inte vara kvar här, Norrbotten suger. Värre än istiden... 30 minus känns väldigt lockande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0