Nya tag!

Hejhej alla fina!

Vet att jag inte bloggat på en vecka, och det är framför allt för att jag inte har haft lust... Kändes faktiskt ganska skönt att få en liten bloggpaus! Ska dock "inom en snar framtid" göra en ny blogg, börja helt från början alltså. När det sker vet jag inte riktigt ännu, kan bli om en månad, en vecka eller dag, vem vet? :)

Jag och lillasyster har varit och handlat på coop, kom hem med nytt balsam & shampoo, 2liters cola, en film och B&J! Det blir syskonmys ikväll! På med onepiece och och ner i soffan! :)

Idag fick jag sluta en timme tidigare eftersom våran engelskalärare var hemma med "vård av barn" och då gick jag och Johanna till förskolan vi ska praoa på och fyllde i papper och sånt. Sen lunch hos farmor och sova framför teven. Inte helt fel...

Nu ska jag verkligen försöka blogga mer - & tack för att ni läser! ♥





+ lite popcorn kan ju detta inte bli en helt misslyckad kväll! :)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

CARAMEL CHEW CHEW ÄR HELT KLART DEN GODASTE!

2012-01-20 @ 19:26:05
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0