Yoga

Hejhej!

Vet att det blev värsta deppinlägget igår typ, men det var så skönt efteråt, jag fick iallafall lätta lite på mina känslor. Och som ni nu säkert förstår kan jag också ha det svårt och jobbigt ibland ♥

Kom nyss hem från skolan, och här sitter jag igen med den där dumma tyskan. Orkar verkligen inte plugga, vill typ åka till gymmet och träna. Vilket jag i och för sig ska men inte i gymmet inte... Idag blir det yoga! Med lilla Johanna! :)

Ne, nu ska jag fortsätta plugga och så ska jag försöka blogga efter yogan!
Puss


Önskar ibland att jag hade en liten hund som åt upp läxorna åt mig, typiskt också att man måste göra
allt själv! Bara tugga på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0